click click

Thursday, June 3, 2010

My Sweetheart Smells Like _______ (Insert one of the Adidas Action 3 variants)

project alpha kali ini mengeluar kan tajuk My Sweetheart Smells Like _______ (Insert one of the Adidas Action 3 variants). so aku pun dah tengok produk2 adidas action 3 ni so aku sangat berminat pada produk yng di beri nama pro- level. nak tahu x kenapa aku memilih pro - level? jawapan nye ialah :

1) PROTECTION AGAINT PERSPIRATION FOR ATHLETES ONLY ( macam aku la)
2) anti- whitening
3) 0% alcohol (leh di pakai semasa solat)

untuk buah hati aku lah aku syorkan pada dia jenis fresh sebabnya aku suka tgk buah hati aku ni sentiasa segar seperti baru lps mandi.

untuk pengetahuan semua.... banyak lagi produk adidas actions 3 ni. jika anda nak tahu tengok gambar produs adidas actions 3 di bawah ni



untuk lebih lanjut anda tengok sendiri di http://www.adidas.com/my/action3.



sambil2 2 anda mesti kenal ngan artis yang bernama azwan ali kan jom kita tengok azwan ali di dalam video di bawah ini

Ep 40/49 - Project Alpha S2





Ep 41/49 - Project Alpha S2




Ep 42/49 - Project Alpha S2





Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

No comments:

tiap2 hari click je

Link2Communion.com

ip-address

Followers