click click

Friday, October 7, 2011

Peluang Perniagaan (Yoli New Generation Binary Plan)

Plan Pemasaran yang Innovatif dan Dinamik. Terbaik di Pasaran! Tiada Tandingan! Proven!

Kenapa 80% yang menyertai Network Marketing berhenti? Sebab tak tahan dengan Marketing Plan. Top Company USANA & MONAVIE has been consulted by Darren Falter, tapi kerana ramai yang tidak tahan dengan MAINTENANCE, Daren Falter membuat teknik marketing MAINTENANCE FREE dari bonus. The Best of The Best.

Jika anda pernah terlibat dengan Network Marketing, anda mesti tahu beza sistem Matahari dan sistem Binari. Ketika Network Marketing mula-mula wujud, sistem Matahari atau dipanggil Unilevel diperkenalkan. Untuk mendapat maksimum bonus dalam sistem matahari ini, anda perlu letak rakan niaga anda direct dibawah anda, ada yang 4 kaki, ada yang 8 kaki, dan anda dibayar sehingga 4, 5, 6, 7 atau 8 level. Permasalahan yang timbul dalam sistem ini biasanya rakan niaga yang kita bawa pada level 1, 2 atau 3 munkin tidak aktif, kadang kala yang betul-betul aktif datangnya dari level 7, ini yang buat sesetengah orang garu kepala. Ada yang kata pula dengan sistem ini, 1 kaki pun boleh buat duit, lebih senang. Ya anda betul, tapi mampukah 1 kaki yang buat duit itu membawa anda kepada Matlamat Anda sebenar menyertai Network Marketing, Percutian Impian, Rumah Impian, Kereta Impian, Financial Freedom?

Menyedari kelemahan itu, banyak syarikat mula memperkenalkan sistem Binari yang hanya perlu bina 2 kaki sahaja maksimum iaitu A dan B. Maknanya jika ada orang ketiga atau keempat anda bawa, nak tak nak benci tak benci suka tak suka, perlu diletakkan dibawah A atau B tadi. Secara tak langsung membantu A dan B. Malangnya kebanyakan sistem yang menggunakan sistem Binari ini disalah guna, ada yang menjadikannya Money Game, banyak diluar sana. Nak bermula perlu dengan beribu-ribu modal sampai berbelas berpuluh ribu, beli banyak akaun, 1 kedai 2 kedai sampai 15 kedai kononnya highway nak jadi Jutawan. Produknya yang banyak dan tak logik akal untuk diguna sendiri jadi apa semuanya?................ masuk bawah katil.

Daren Falter, Founder dan Executive VP Yoli telah memikirkan segala permasalahan kedua sistem diatas dan segala masalah yang usahawan Network Marketing hadapi dalam membina perniagaan sebegini. Dengan itu lahirlah syarikat ini yang banyak menyelesaikan masalah dalam Network Marketing. Gabungan Unilevel dalam Upgraded binary yang dipanggil New Generation Binary, tiada Flushing. Tidak perlu menjual, tidak perlu risau dengan orang main harga, tidak perlu menghantar produk, support sistem semuanya online, pendaftaran, pembelian, virtual office, presentation semuanya dilakukan online, bukan itu saja, Yoli juga memberi anda lifestyle yang anda idamkan, percutian ke tempat-tempat mewah 5 star yang exotic. Semuanya disediakan untuk anda sebagai rakan perniagaan korperat Yoli. Berhenti lakukan apa yang anda sedang lakukan sekarang dan fokus pada laman ini, lihat apa yang mampu anda capai. Dan yang paling penting jangan anda sekadar pandang lalu peluang yang anda nampak ini.........

Untuk sukses di dalam dunia Network Marketing adalah orang yang bijak memilih Peluang, berada di Right Timing dan Position Spot di peringkat Pre-Launch sesebuah syarikat. Strategi Yoli Asia (Malaysia) Sdn Bhd sebagai Malaysia dipilih negara pertama di luar USA akan menembusi pasaran Asian dalam masa terdekat dengan jumlah penduduk 400 juta orang. Rebutlah peluang keemasan ini dengan menjadi yang terawal dan Yoli Asia yakin akan melahirkan ramai jutawan ahli-ahlinya nanti.Semoga anda antara yang berdiri di pentas kemegahan menerima pin perlantikan pangkat anda apabila Yoli secara rasminya dirasmikan di Malaysia pada Januari 2012 nanti.

Yoli menawarkan plan pendapatan yang sungguh dinamik dan inovatif dalam industri “Network Marketing”. Dengan 8 cara menperolehi pendapatan dibayar, Yoli menjana peluang yang tidak ada pada sistem “Network Marketing” lain. Plan pemasarannya sudah terbukti berdasarkan sistem binari yang sangat efektif dalam membantu membina kumpulan anda.

Semua pendapatan yang diterangkan dibawah dibayar secara mingguan oleh syarikat Yoli.

Kami akan cuba terangkan sebaik dan seringkas munkin supaya anda boleh faham dengan mudah. Kami akan cuba fahamkan anda bonus 1 sehingga bonus 4 kerana itu asas yang paling penting untuk anda berjaya dalam perniagaan ini. Bonus 5 hingga 8 adalah yang tertinggi dalam perniagaan ini dan lebih afdal anda berjumpa wakil kami untuk penerangan lebih mendalam.

1. Retail Profit (Untung Runcit) / Pakej untuk bermula

a) Untuk bermula dalam perniagaan ini, anda boleh bermula serendah RM260 iaitu pembelian 2 botol Alkalete (50pv). Harga sudah termasuk cukai dan kos penghantaran dari US. Kos 1 botol anda beli ialah RM130 dan anda boleh jual RM175 untuk 1 botol, untung runcit untuk 1 botol anda jual ialah RM45, 2 botol anda jual anda akan dapat RM90.

b) Atau anda boleh juga bermula dengan pakej kedua iaitu RM450 pembelian 4 botol Alkalete(100pv). Harga sudah termasuk cukai dan kos penghantaran dari US. Kos 1 botol anda beli ialah RM112.50 dan anda boleh jual RM175 untuk 1 botol, untung runcit untuk 1 botol anda jual ialah RM62.50, 4 botol anda jual anda akan dapat RM250.

c) Untuk dapat Maksimum Bonus di dalam perniagaan ini, anda Dicadangkan Bermula dengan Pakej 3 berharga RM1000 yang mengandungi 8 botol Alkalete (200pv). Harga sudah termasuk cukai dan kos penghantaran dari US. Kos 1 botol anda beli ialah RM125 dan anda boleh jual RM175 untuk 1 botol, untung runcit untuk 1 botol anda jual ialah RM50, 8 botol anda jual anda akan dapat RM400.

**Harga pakej ini meningkat sedikit kerana kos cukai dan penghantaran dari US dalam packaging yang lebih besar.

Teta

pi kenapa anda perlu jual? Anda membelinya cuma 8 botol. 1 botol biasanya tahan untuk 15 hari,untuk sebulan seorang perlukan 2 botol. Jadi jika isi rumah anda ada 4 orang, cukuplah tu 8 botol seorang kan, kalau ada bagi lebih, boleh bagi pada orang tua di kampung atau boleh bagi prospek ketika buat presentasi perniagaan Yoli. Kongsikan saja produk ini pada orang terdekat. Apa kelas seorang ahli perniagaan korperat macam anda jual barang kan? Guna untuk sendiri, beri pada yang tersayang dan kongsikan keberkesanannya.

Harap setakat ini anda dapat faham penerangan mengenai Retail Profit dan pakej mana untuk anda bermula.

2. FSB Fast Start Bonus (Bonus Memperkenalkan pada Rakan)

* Biar kami bercerita andaikan anda bermula dengan Pakej 3 - 8 Botol (200pv), iaitu layak mendapat bonus maksimum supaya lebih senang anda faham. Jika permulaan anda dengan Pakej 2 atau Pakej 1, semua bonus yang akan kami cerita dibawah anda akan dapat separuh kecuali Binary Team Bonus. Bonus dibayar dalam US Dollar, anda akan menerima Ringgit Malaysia berdasarkan jumlah terkini tukaran matawang. Disini saya akan guna kadar kebiasaan iaitu 3.2.

Bila anda memperkenalkan produk ini pada rakan dan:

- dia membeli Pakej 3 - 8 Botol (200pv) anda terus akan dibayar FSB RM128.

- Jika dia membeli Pakej 2 - 3 Botol (100pv) anda akan dibayar FSB RM64

- dan jika dia membeli Pakej 1 - 2 Botol (50pv) anda akan dibayar FSB RM32.

Dan bila anda memperkenalkan pada rakan anda yang kedua yang membeli Pakej 2 - 4 Botol (100pv), anda akan dibayar FSB RM64.

Dan begitulah seterusnya, tidak kira berapa ramai yang anda perkenalkan, anda akan dibayar mengikut pakej yang mereka beli.

3. Breakeven Bonus (Bonus untuk maintain) Pertamanya di DUNIA!

Mudah sahaja untuk menerangkan bonus ini, tadi saya menerangkan mengenai FSB, setiap kali anda menerima FSB, anda akan menerima jumlah yang sama untuk Breakeven Bonus. Bezanya bonus ini akan dikumpul dan disimpan di dalam e-wallet untuk maintain bulanan anda.

Contoh:

Anda menaja A pakej 3, anda dapat FSB RM128 anda menaja B pakej 2 anda dapat FSB rm64 : anda boleh withdraw cash kesuluruhan RM192 - Dalam masa sama anda dapat juga BREAKEVEN BONUS (BEB) RM192 : dikumpul untuk maintain

Yang menariknya, Breakeven Bonus ini anda tidak akan dapat 1 kali sahaja, anda akan dapat berkali-kali dari orang yang sama apabila dia membuat maintain bulanan. Dalam erti kata mudah, anda SEBENARNYA tak perlu fikir maintain pun dalam perniagaan ini, cuma fokus pada membantu rakan niaga anda dan anda akan dapat PV maintain dari downline anda serta 8 botol Alkalete percuma setiap bulan!

* Sila dapatkan maklumat lanjut dari upline anda atau admin jika anda masih tidak faham mengenai Breakeven Bonus.

4. Binary Team Bonus

(Penting untuk anda faham) Bonus keempat ialah Binary Team Bonus. Team Bonus dibayar 10% dari kaki lemah anda dalam kiraan USD. Cuba lihat rajah diatas, jumlah PV di kaki kiri ialah 600pvdan dikanan 500pv. Jadi kaki yang lemah ialah kaki kanan iaitu 500pv.

500pv x 10% = USD50

(Dibayar dalam USD), bila ditukar pada Ringgit Malaysia x 3.2 = RM160.

Apa yang anda perlu ingat ialah:

- Team Bonus dibayar bila kaki terlemah mempunyai sekurangnya 500pv

- Cara kiraannya:

500pv x 10% = USD50 -> Tukar pada Ringgit Malaysia x 3.2 = RM160.

Mudah saja kan? Binary Team Bonus ini tiada flushing, jadi 100pv lebih di kaki sebelah kiri tadi akan dibawah ke minggu hadapan.

Maksimum bayaran setiap minggu adalah 12'000pv iaitu RM38400 setiap minggu. Jika PV anda melebihi 12'000pv, semua PV tersebut akan dibawa ke minggu seterusnya TANPA FLUSHING!

* Saya ada kenal seorang leader yang mempunyai PV kiri dan kanan melebihi 1'0000'00! Maknanya beliau akan terus menerima RM38400 selama 9 minggu tanpa henti walaupun semua ahli dalam groupnya berhenti! Inilah uniknya perniagaan ini, ibarat kita menanam benih pohon, dijaga disiram dengan konsisten, sampai masanya ianya tumbuh dan memberi hasil tanpa henti.

Yang menariknya ini baru pendapatan kedua tertinggi dalam perniagaan ini, pendapatan tertinggi dalam perniagaan ini datangnya dari Bonus 5 iaitu EXECUTIVE MATCHING BONUS. Penerangan lebih mendalam diperlukan untuk menceritakan beberapa bonus dibawah, anda boleh rujuk upline anda atau hadir ke sesi penerangan kami untuk segala maklumat lanjut.

Ringkasan Plan Yoli

Kami menyusun downline satu line menegak ke bawah. Di dalam projek kami yang lalu, ada yang telah kami susun hampir beribu orang ahli dibawahnya. Cepat-cepat ambil posisi anda.

1 comment:

Anonymous said...

no flushing? betul ke. bankrupt la company kalau nak maximum payout kepada networkers. turn over pun kena kira gak kan? lagi satu, u x state kt ur blog ttg matching bonus. dibayar berapa usd untuk satu matching. mhn penerangan lebih lanjut.tq

tiap2 hari click je

Link2Communion.com

ip-address

Followers